Link do usługi Urzędu na ePUAP:
http://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=pismo+ogolne+do+...
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (9:00-15:00) do Kancelarii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu mieszczącej się w Poznaniu przy ul. Gołębiej 2 na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Autor: Janusz Beger
Data utworzenia: 06.07.2019 - 22:01 |
Ostatnia aktualizacja: Janusz Beger
Data aktualizacji: 29.06.2021 - 13:18 |