Jesteś tutaj

Inspektor ochrony zabytków ds. rejestru zabytków i dokumentacji w Delegaturze WUOZ w Lesznie

 

Wyniki naboru

W rozmowie kwalifikacyjnej udział wzięły 2 osoby: pani Paulina Cynalewska - Kuczma i pan Tomasz Musielak. Kandydaci odpowiadali na pytania ze znajomości kpa, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, znajomości ustawy o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z zakresu architektury historycznej i zabytkowej  Największą ilość punktów otrzymał pan Tomasz Musielak, którego komisja zarekomendowała do przyjęcia do pracy na stanowisko inspektora ochrony zabytków ds. rejestru zabytków i dokumentacji w Delegaturze WUOZ w Lesznie

W wyniku ogłoszenia o naborze wpłynęły w terminie 7 ofert (pięć złożone przez kobiety, dwie przez mężczyzn). Cztery oferty  nie zawierały wymaganych dokumentów wskazanych w wymienionym ogłoszeniu trzy - brak odpowiedniego wykształcenia, jedna - brak wymaganych dokumentów lub oświadczeń. Do udziału  w II etapie postępowania rekrutacyjnego zakwalifikowały się następujące osoby: Paulina Cynalewska - Kuczma, Magdalena Flis i Tomasz Musielak . Postępowanie kwalifikacyjne odbędzie się w dniu 30 maja o  od godz. 10.00 w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu- Delegatura w Lesznie, Pl. Komeńskiego 6, 64-100 Leszno.

 

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków ds. rejestru zabytków i dokumentacji w Delegaturze WUOZ w Lesznie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
ul. Gołębia 2 61-834 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Leszno

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
Delegatura w Lesznie, Plac Komeńskiego 6
64-100 Leszno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozpoznaje wartości naukowe, historyczne i artystyczne obiektów zabytkowych w celu włączenia do ewidencji zabytków nieruchomych z terenu Delegatury lub wojewódzkiej ewidencji zabytków, prowadzi naukową analizę źródeł pisanych, ikonograficznych i kartograficznych określających wartości zachowanych obiektów co związane jest z wpisami do rejestru i skreśleniami z rejestru
  • przygotowuje projekty decyzji o włączenia do ewidencji zabytków nieruchomych z terenu działania Delegatury
  • prowadzi rozpoznanie stanów prawno – własnościowych obiektów zabytkowych w celu zachowania prawidłowego toku postępowań administracyjnych,
  • pozyskuje dokumenty wymagane do włączenia do ewidencji zabytków, przygotowuje wszelkie dane dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w uzgodnieniu z kierownikiem Delegatury i Kierownikiem Wydziału d.s. rejestru, dokumentacji i ewidencji zabytków nieruchomych
  • gromadzi i archiwizuje dokumentację Delegatury urzędu, w tym kartotekę adresową, karty ewidencyjne, teczki obiektów, zbiór map i planów, opracowania studialne i prowadzi księgozbiór podręczny zakładowy oraz archiwum zakładowe.
  • współpracuje z innymi stanowiskami pracy w Delegaturze oraz komórkami organizacyjnymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w celu zachowania prawidłowych procedur urzędowych związanych z funkcjonowaniem prawnym rejestru zabytków i wojewódzkiej ewidencji zabytków
  • prowadzi aktualizację informacji w wojewódzkiej ewidencji zabytków na podstawie danych uzyskanych z poszczególnych stanowisk oraz od właścicieli zabytków
  • udostępnia dokumentację naukową i techniczną zainteresowanym stronom na zasadach określonych w urzędzie

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 

Praca biurowa przed monitorem ekranowym, praca w terenie, wyjazdy w teren samochodem służbowym, związana z kontaktem i obsługą klientów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Praca w budynku 3-kondygnacyjnym, na parterze, pomieszczenia biurowe i socjalne bez udogodnień dla osób niepełnosprawnych ruchowo i podjazdów dla wózków inwalidzkich

Inne

Średnie wynagrodzenie miesięczne brutto wynosi 2038,74 PLN

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki, historii

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów kpa
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Wiedza z zakresu architektury historycznej i zabytkowej

wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność
  • zdolności mediacyjne
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Inne dokumenty i oświadczenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

20-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań, Kancelaria Urzędu

Inne informacje:

Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane, kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu. Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 852 80 03 wewn. 117.

Autor: Paulina Surdyk
Data utworzenia: 05.05.2016 - 08:14
Ostatnia aktualizacja: Janusz Beger
Data aktualizacji: 30.05.2016 - 15:22